Wiedźmin 3 stanie się jeszcze lepszą grą. Narzędzie REDkit z datą premiery!

Już niebawem rozległy świat Wiedźmina 3: Dziki Gon zostanie jeszcze mocniej urozmaicony i ubogacony przez społeczność graczy. Deweloperzy z CD Projekt RED poinformowali, że narzędzie do modowania o nazwie REDkit zadebiutuje już 21 maja tego roku.

O tym, że Wiedźmin 3 REDkit nadciąga wielkimi krokami, wiemy już od przynajmniej kilku tygodni. Polscy producenci zanosili się z zamiarem wypuszczenia na rynek kompleksowego edytora modderskiego, który pozwoliłby oddanej społeczności, fanom wiedźmińskich przygód, jeszcze silniej rozwinąć ten bogaty i tak już świat.

CD Projekt RED najpewniej zdaje sobie sprawę z tego, że obecny gaming w dużej mierze opiera się na modyfikacjach, które pozwalają wnieść sporo powiewu świeżości do danego uniwersum. Za prominentne przykłady służyć mogą produkcje od Bethesdy, takie jak Skyrim czy Fallout 4, które doczekały się w ostatnich latach setek, jeśli nie tysięcy modyfikacji cieszących się ogromną popularnością.

Reklama

Niebawem ważny dzień dla fanów Wiedźmina 3. REDkit z datą premiery - co zaoferuje to narzędzie?

Polscy twórcy postanowili wyjść naprzeciw oczekiwaniom miłośników Wiedźmina. Już 21 maja tego roku na rynku zagości narzędzie Wiedźmin 3 REDkit. Jak anonsują deweloperzy, jest to narzędzie do modyfikowania gry "pozwalające dostosowywać i rozszerzać grę według własnego uznania. Od zmiany terenu po tworzenie nowych zadań, animacji, postaci i nie tylko!".

Co to oznacza w praktyce? Gracze otrzymają cały szereg możliwości limitowanych tylko i wyłącznie ich kreatywnością i inwencją twórczą. Dzięki REDkitowi będziemy mogli tworzyć nowe zadania, rozpisywać dialogi w grze, a nawet komponować nowe animacje czy implementować kolejnych bohaterów do rozgrywki.

Sam edytor ma działać na zasadzie klasycznej piaskownicy respektującej swobodę wcielania w życie naszych pomysłów. Prócz powyższych elementów, twórcy udostępnią nam funkcje konstruowania całych kompleksowych warstw fabularnych, tworzenia nowych terytoriów w grze czy nawet broni do posługiwania się w walce z przeciwnikami.

W skrócie REDkit ma być na tyle kompleksowym oprogramowaniem, które poniekąd stworzy nowe możliwości budowania gry i jej narracji według naszych preferencji i brzydko mówiąc zachcianek. Chociaż nie wiadomo jeszcze jak dokładnie będzie wyglądał ten edytor, to nieco więcej o dostępnych funkcjach mówią zamieszczone zrzuty ekranu.

Widzimy na nich opcje tworzenia własnych ścieżek dialogowych wraz z kluczową w grach fabularnych mechaniką podejmowania decyzji. Inne obrazki rzucają więcej światła na modele konkretnych budynków, miejsc i lokalizacji czy gotowe assety pancerzy i naszego uzbrojenia.

Wiedźmin 3 REDkit zostanie udostępniony do szerszego użytku już 21 maja tego roku. Narzędzie zadebiutuje tylko i wyłącznie na platformie PC za pośrednictwem serwisów: Steam, GOG oraz Epic Games Store. Konsolowi gracze niestety będą musieli obejść się smakiem zarówno jeśli chodzi o samo opracowywanie modyfikacji, jak i możliwość korzystania z gotowych już - stworzonych przez społeczność dodatków.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: CD Projekt RED | Wiedźmin 3: Dziki Gon
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy